en tr
چهارشنبه,13 تیر 1403 17:18
کد خبر : 466 بازدید : 68 تاریخ : 14:56 1403/02/31
شهادت شهدای خدمت موجب همبستگی ملی و جبهه مقاومت خواهد شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

شهادت شهدای خدمت موجب همبستگی ملی و جبهه مقاومت خواهد شد
حجت الاسلام امامی گفت: شهادت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی بحول الله همبستگی ملی و بین المللی جبهه مقاومت و امت اسلامی را روز افزون خواهد کرد و دشمنان اسلام در داخل و خارج روز به روز تضعیف و نابود می شوند و ان شاالله به برکت این شهادت ها شاهد از بین رفتن کامل رژیم کودک کشی صهیونیسستی باشیم که برادران و خواهران ما را در فلسطین قتل عام می کنند.

حجت الاسلام منصور امامی امروز در گفتگو با شبکه تلویزیونی مهاباد با اشاره به این که شهادت مجاهد در راه خدمت به دین و خلق خدا، برافراشته شدن علم توحید است، اظهار داشت:  طبق آموزه های اسلامی مؤمن در هر حالی که از دنیا برود شهید است بخاطر این که مؤمن تکلیف مدار است و در هر حال می داند خدا متعال از او چه می خواهد و در این راستا قدم بر میدارد، خصوصا شخصیت هایی هم چون حجت الاسلام و المسلمین رئیسی که خدمت گذاری، مجاهدت را مردم داری ایشان را مردم دیدند.
وی ادامه داد: رئیس جمهوری اسلامی در مسائل اسلامی و جریان مقاومت خوب وارد شدند و امروز پشت گرمی جریان مقاومت به ایران اسلامی مقاوم است و ایران اسلامی در مسیر تعالی کلمه توحید قدم بر می دارد و شهید جمهور به خوبی این را در عمل خود نشان داد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد:  مجاهدت های شهید رئیسی در خدمت رسانی به مردم موجب شد خدای متعال ایشان را عزیز و بزرگ بکند و همین سنت را  ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی در مورد دیگر افرادی که جان و مال و آبروی شان را برای خدمت به خلق خدا و تعالی کلمه توحید به کار گرفتند دیدیم و این ها همیشه در قلب مردم خواهند بود و شهید رئیسی فردی بود که همیشه در میدان  کنار مردم قرار داشت و شاید هر کسی نتواند این گونه باشد.
وی تصریح کرد: شهادت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی بحول الله همبستگی ملی و بین المللی جبهه مقاومت و امت اسلامی را روز افزون خواهد کرد و دشمنان اسلام در داخل و خارج روز به روز تضعیف و نابود می شوند و ان شاالله به برکت این شهادت ها شاهد از بین رفتن کامل رژیم کودک کشی صهیونیسستی باشیم که برادران و خواهران ما را در فلسطین قتل عام می کنند.
حجت الاسلام امامی خاطرنشان کرد: امروز به گونه ای شده است که افرادی که کمترین درکی از انسانیت نیز دارند به قتل عام مردم فلسطین واکنش نشان می دهند و این یکی از معجزات انقلاب اسلامی است. به این دلیل که قبل از انقلاب اثری از نام فلسطین به میان نمی آمد و امام رضوان الله علیه بود که ادبیات مقاومت و دفاع از فلسطین و پشت مردم و ملت فلسطین بودن را وارد ادبیات سیاسی جهان و منطقه کرد و فلسطین را به صدر مسائل اسلام آورد.
وی تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به خوبی توانستند خط فکری امامین انقلاب را در موضوع و مسئله مقاومت و فلسطین پیش ببرند و این مسیر خدمت، جهاد و حل مشکلات کشور همیشه باید باز باشد و شهادت این بزرگان برای ما الگویی جهت دلگرمی در این راه باشد و خدای متعال مزد خادمین مسیر حق را شهادت که آرامیدن در آغوش پروردگار می باشد، قرار داده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی عنوان داشت:  حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و همراهان وی به اوج قله سعادت رسیدند و امیدواریم ما هم در این مسیر قدم برداریم و به سعادت برسیم.
وی در ادامه گفت: گوشزد کردن استحکام ایمان به همدیگر مهم ترین وظیفه امروز ماست و خداوند متعال می فرماید: مَا نَنْسَخْ مِنْ آيَةٍ أَوْ نُنْسِهَا نَأْتِ بِخَيْرٍ مِنْهَا أَوْ مِثْلِهَا و سنت الهی ات که خدای متعال هیچ آیه ای را بر نمی دارد مگر این که مثل آن یا بهتر از آن را در جای او قرار می دهد و باید به سنت های الهی ایمان داشته باشیم  و اگر در راه خدای متعال استقامت داشته باشیم پروردگار متعال نیز نصرت خود را بر ما نازل می کند کما این که در یمن، لبنان، فلسطین و .... این اتفاق افتاد و ما امروز شاهد به ظهور رسیدن سنت های الهی هستیم.
حجت الاسلام امامی افزود: سنت های الهی دو جنبه دارد که یک بخش آن به ما انسان ها برمی گردد؛ اگر ما پایمردی و مقاومت داشته باشیم قطعا خدای متعال نصرتش را بر ما نازل خواهد کرد. دشمن سعی می کند هر اتفاقی در کشور می افتد به نفع خودش بهره برداری کند و قطعا این همبستگی ملی باید برای ما پررنگ باشد و عظمت و شکوه این راه اجازه ندهد لجن پراکنی های دشمن سد راه ما باشد.
وی ادامه داد: الحمدلله در کشوری زندگی می کنیم که رهبر فرزانه آن امید و آرامش را به کشور و ملت تزریق می کنند و دیروز هم با پیام خودش این امید را به مردم تزریق کردند و ما سختی های بزرگ تر از این را تجربه کردیم و شهادت این عزیزان موجب حرکت با قدرت مردم و مسئولین در مسیر پیشرفت و تعالی کشور خواهد شد.

پربازدید ها
آمار سایت
کاربران آنلاین : 28
بازدید امروز : 829
بازدید دیروز : 986
بازدید ماه جاری : 34641
بازدید سالانه : 243505
کل بازدید ها : 300205
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1 آخرین بروز رسانی: 1403/03/03